sobota, 9 lipca 2016

ZAFUL.COM ● MOJE PIERWSZE ZAMÓWIENIE

Hej kochani! Chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić moimi doświadczeniami ze sklepem internetowym ZAFUL.COM Jakiś czas temu dostałam maila z propozycją przetestowania ich produktów i opisania ich na blogu. Ucieszyłam się, bo uwielbiam nowości nie tylko kosmetyczne, ale także ubrania i dodatki. Zamówiłam sobie 4 rzeczy- kombinezon, koronkową bluzkę, koszulę i strój kąpielowy.
Jestem nim zachwycona! Nie wierzyłam, że na żywo będzie wyglądał tak pięknie jak na zdjęciach na stronie. Zamówiłam rozmiar XS i odpowiada idealnie europejskiej rozmiarówce. 

Bluzeczka jest bardzo delikatna, subtelna. Koronkowe zakończenie dołu i rękawów jest strzałem w dziesiątkę i świetnie się prezentuje. Mimo że ma długi rękaw, nadaje się idealnie na letnie upały, bo materiał jest bardzo przewiewny. 

Dobrze wykonana, zamówiłam S i pasuje idealnie. Nie jest klasyczna, bo po bokach wiązana białymi tasiemkami, co daje świetny efekt.

Strój wygląda na żywo tak samo jak na zdjęciach na stronie. Ma śliczny intensywny kolor, będzie się super prezentował do opalonego ciała na wakacjach :) Zamówiłam rozmiar S i niestety ramiączka są trochę za długie. Przerobię go trochę i będzie idealny!

Przesyłka ekspresowa, bo już po 4 dniach była u mnie. Jestem bardzo zadowolona z jakości produktów i mogę je Wam z całego serca polecić.

http://zaful.blogspot.com/

w  



28 komentarzy:

  1. kombinezon i biała bluzeczka najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa bluzka i strój kąpielowy wygrały wszystko! Piękne stylizację oraz blog! Z chęcią zaobserwuje! Pozdrawiam!

    http://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! kombinezon przepiękny:) a strój też super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon i koronkowa bluzka zaraz pod nim są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwie bluzeczki świetne:OOO
    Pięknie wyglądasz, poklikane.
    http://blog-aleksandry.blogspot.com/ u mnie mały konkurs:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest prześliczny w ogóle rewala ja wszystkie rzeczy ;)
    Dokonałaś świetnego wyboru :3
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest prześliczny w ogóle rewala ja wszystkie rzeczy ;)
    Dokonałaś świetnego wyboru :3
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również rozpoczynam współpracę z tą firmą i planowo w poniedziałek ma mi przyjść od nich paczka. Mam nadzieję, że się nie zawiodę!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jestem ciekawa co zamówiłas będę czekała na posta :*!

      Usuń
  9. cudne! A co to za oryginalny naszyjnik? Prywatny czy tez z tego sklepu? Okulary...wypas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik i okulary są ze sklepu sammydress.com, na dniach bedzie post o współpracy z ta firma:*zapraszam

      Usuń
  10. Jestes świetna w tym,co robisz ! Stylizacje w punkt dobrane i więcej współprac życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczy takie jak na aliexpress tylko tam są jeszcze tańsze, wiem co zamawialam ta bluzke ty masz biala ja czarna i ja zaplacilam za 16zl ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o ta bluzke z koronka na dole? Jakbym wiedziała ze jest czarna to tez bym wziela :D!

      Usuń
  12. Pierwszy kombinezon ma bardzo podobny print do sukienek z aeterie i jest tez bardzo kobiecy !
    Zazdroszcze udanego zamowienia :)
    Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon jest śliczny :o
    Muszę chyba rozejrzeć się dokładniej po tym sklepie.

    hacki do gier online
    Męski blog. Lifestyle, moda, trening, zdrowie, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kombinezon!
    Od dawna przeglądam takie stronki i chyba się na coś skuszę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko mi się podoba, oprócz białej koszuli. Jakoś chyba do mnie nie przemawia. Ostatnie zdjęcie z prezentacji koronkowej bluzki jest IDEALNE! Śliczna jesteś :) xx
    majazurawek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój kąpielowy i koronkowa bluzka prześliczne! <3

    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamówiłaś naprawdę świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się bardzo podoba ta koszula... świetna! :)
    Owocnej współpracy! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  19. już gdzieś widziałam taki strój kąpielowy i jestem ciekawa, jak prezentują się te paseczki w majtach na ciele :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie rzeczy prezentują się super na Tobie :) Więc chyba jesteś zadowolona z zakupów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie fajny ten kombinezon .A strój no po prostu jestem zakochana :D
    Obserwuję :)

    dorotamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałaś śliczne rzeczy w dodatku nie myslałam,że na tej stronie jest taka jak w Polsce rozmiarówka. :)

    Miłego ! :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/sukienka-z-shortami.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super ciuszki :) Swietnie wygladasz ;)
    Ps. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy ja też dostałam ostatnio od nich przesyłkę
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń