sobota, 2 lipca 2016

WIECZORNA PIELĘGNACJA

Hej kochani:) Jako, że miałam ostatnio trochę wolnego czasu zrobiłam zdjęcia do kilku postów ze stylizacjami, głównie z ciuszkami ze sklepu @klasycznie.clothes. Już nie mogę się doczekać aż Wam je pokażę, ale tak jak pisałam w poprzedniej notce, chcę by posty kosmetyczne przeplatały się z tymi modowymi. Tak więc przygotowałam dzisiaj dla Was post o mojej codziennej wieczornej pielęgnacji twarzy. Przywiązuję dużą wagę do stanu mojej skóry i staram się o nią dbać jak najlepiej.

1.Przemywam twarz płatkiem kosmetycznym nasączonym płynem micelarnym. Aktualnie testuję ten z BeBeauty i póki co jestem z niego zadowolona.

2.Następnie zmywam oczy (tusz i eyeliner) płynem dwufazowym z awokado z Bielendy. Jest świetny, nie pieką mnie po nim oczy, dokładnie zmywa makijaż i nie pozostawia tłustej warstwy.

3.Całą twarz (skórę i oczy) myję żelem micelarnym i wodą. Ten z Allverne nie piecze, pięknie pachnie i jest bardzo wydajny.

4.Co 3 dni kładę na twarz peeling enzymatyczny. Lubię delikatne złuszczanie skóry bez uczucia wysuszenia i ściągnięcia i ten z Perfecty spisuje się idealnie. Jeśli danego dnia decyduje się na jego zastosowanie, na tym kończy się moja pielęgnacja, ponieważ jest to kosmetyk całonocny. Rano zmywam tylko jedo resztki.

5.W dni kiedy nie używam peelingu, nakładam kremy. Wiele kosmetyków pod oczy mnie uczula, jednak ten krem jest idealny. Nawilża i koi delikatną skórę pod oczami. Aktualnie moja cera przechodzi gorszy okres, więc na całą twarz stosuję krem La Roche-Posay Effaclar Duo, który działa cuda. Wszelkie niedoskonałości znikają po dwóch dniach.

6.Na koniec usta smaruję pomadką nawilżającą.


Dużo zmieniam jeśli chodzi o pielęgnację, w zależności od tego czego potrzebuje moja skóra. Przykładowo kiedy potrzebuje nawilżenia, stosuję żel-krem Dermedic Hydrain3 Hialuro. Jednak aktualnie moja wieczorna pielęgnacja wygląda tak jak przedstawiłam Wam to na zdjęciach.
W środę mają do mnie przyjść paczki od 2 firm, z którymi nawiązałam współpracę. Nie mogę się doczekać, aż pokażę Wam co zamówiłam!:) 

w







24 komentarze:

  1. Gratuluję współprac! Chcę kupić wiele z tych produktów, dzięki Twojej opinii!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten płyn micelarny z BeBeauty ;D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem mega ciekawa tego kremu z La Roche-Posay :) Dużo osób go poleca i mam nadzieje, ze niedługo również sobie go kupie. Super post :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam produktów Bielendy i też jestem z niego bardzo zadowolona :) Chętnie sięgnę też po pozostałe :)
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, aż dziwne bo żadnego z tych kosmetyków nie używałam ... no, może jedynie pomadkę
    super post ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ten peeling wydaje się kuszący ! :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowując moją pielęgnację skóry wieczorem, mogę śmiało stwierdzić że u mnie dochodzi tylko krem nawilżający z Topy (który polecam!).
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Do demakijażu oczu używam obecnie dwufazowego płynu z Mixy, ale ta Perfecta z avocado bardzo mnie zachęca. Jak sprawuję się ten krem pod oczy? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy marzenie, jak mnie wszystko uczula zawsze i piecze to ten jest idealny :)

      Usuń
  9. Świetny post czy zaobserwójesz naszego bloga oraz skomentójesz ostatni post będziemy wdzięczne

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy i też przydatny post :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poklikałam Ci:) sliczna ta ostatnia sukienka:*

      Usuń
  11. Bardzo dobra pielęgnacja! :) Również lubię płyn micelarny z Biedronki, a na krem La Roche Posay patrzę od jakiegoś czasu i skoro faktycznie niedoskonałości znikają tak szybko, to w końcu się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przetestować ten żel mineralny bo kocham awokado. http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować tego kremu pod oczy z LaRoche, mam płyn do twarzy i podkład i jestem w tej firmie zakochana ♥
    Co do płynu do demakijażu z BeBeauty to się w ogóle u mnie nie sprawdził, podrażniał moją skórę... Na noc używam bardzo grubą warstwę EOS-a, jestem z niego w 100% zadowolona!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie wyrobiłam swojej rutyny :) Fajny post <3 Zaobserwowałam
    Zapraszam do siebie: https://kanatalia.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego :) Ale dobrze jest sobie wyćwiczyć taką pielęgnacyjną rutynę, bo to z pewnością odbije się kiedyś na Twoim wyglądzie :) Ja używam tylko kremu do twarzy i płynu miceralnego z garniera 3w1 - usuwa makijaż(również oczu), oczyszcza i koc. Pomadka jest na porządku dziennym. Płyn właśnie mi się co prawda skończył i zastanawiam się czy znów go kupić, bo jest sprawdzony - czy przetestować coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LBA
    victoria00photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Równiesz uwielbiam ten krem z la-roche :) świetny wpis <3 zapraszam do mnie : http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też robię pielęgnację twarzy zawsze :)
    korzystam z innych produktów, ale widzę że twoje są bardzo dobre ;)
    Obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję, że zrobisz to samo :)
    Mój blog-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. wszyscy chwalą ten Effaclar Duo, sama muszę go wypróbować :P
    Płyn dwufazowy z Bielendy kiedyś używałam i pamiętam, że był całkiem całkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż dziwne żadnego kosmetyku jeszcze nie testowałam!:D

    OdpowiedzUsuń