czwartek, 28 kwietnia 2016

KĘPKI RZĘS Artdeco i Lovely

Hej, dzisiaj postanowiłam porównać dla Was kępki firmy Artdeco i Lovely. Kępek z reguły nie używam na codzień, ale jest to fajna opcja np. na imprezę. Przyklejone tylko w kącikach dają fajny efekt "kociego spojrzenia" i powiększają optycznie oczy.

Swoje pierwsze kępki kupiłam ok. 4 miesiące temu w Douglasie i były to te firmy Artdeco. 
Rzęsy mają długość nr.2- medium black. Są to trzy rzędy kępek takiej samej długości. Na zdjęciu widać, że zużyłam już pierwszy rząd, chociaż są to kępki wielokrotnego użytku, to już mi się zniszczyły. Po ściągnięciu wystarczy oderwać od nich pęsetą resztki kleju i eyelinera i włożyć z powrotem do pudełeczka. Cena rzęs była mocno zawyżona, bo kosztowały 42zł


Kępki z Lovely są u mnie nowością. Wypatrzyłam je w rossmannie ok. 2 dni temu, podczas promocji na kolorowkę do oczu i okazało się, że też wliczają się do 50% obniżki, a co za tym idzie zapłaciłam za nie jakoś 5-6 zł. Są to również trzy rzędy kępek, ale za to różnej długości. Te na samej górze są króciutkie, można je przyklejać na całej długości linii rzęs. Kolejno mamy rzęsy średniej długości i te najdłuższe, które ja przyklejam tylko w kącikach oczu. 


Do przyklejania kępek używam kleju DUO i jest to mój najlepszy jak do tej pory klej. Mocno trzyma rzęsy, nie ma opcji żeby coś odpadło, a zarazem łatwo jest się go pozbyć. Używam go co prawda od niedawna, ale słyszałam, że jest bardzo wydajny.


Moje rzęsy przed przyklejeniem kępek:




I tak się prezentują po doklejeniu po 3 kępki na każde oko. 
(Na oku które widać na zdjęciu po stronie prawej, tam gdzie mam pieprzyka są przyklejone kępki z Artdeco, a po lewej są to rzęsy Lovely)



Nie jest to spektakularny efekt, ponieważ po pierwsze przykleiłam tylko po 3 kępki, a po 2 moje rzęsy obecnie są i tak bardzo gęste i długie (polecam olejek rycynowy, kiedyś zrobię o nim osobny post). Aczkolwiek polecam tym z Was, które chcą podkreślić spojrzenie i optycznie powiększyć oko.



Jeśli miałabym wybrać, która firma bardziej mi pasuje, to wbrew pozorom wybrałabym Lovely. Plusem jest to, że kępki są w 3 długościach, łatwo się z nimi pracuje, wyglądają naturalnie na oku, nie trzeba ich przycinać no i dodatkowo są kilka razy tańsze.

w 



1 komentarz:

  1. Muszę wypróbować tych kępek z Lovely, może na nich będzie mi się dobrze pracować:)

    OdpowiedzUsuń