czwartek, 14 lipca 2016

SAMMYDRESS.COM ● PIERWSZE ZAMÓWIENIE

Cześć wszystkim :) jakiś czas temu obiecywałam i sobie i Wam, że będę dodawać posty modowe na przemian z kosmetycznymi. Jednak nagromadziło mi się tyle notek o sklepch od których dostałam paczki, że muszę pokazać Wam kolejny! Tym razem będzie to zamówienie ze strony SAMMYDRESS.COM Tym razem wybrałam sobie 9 produktów. Przesyłka ekspresowa, bo zamówienie złożyłam w czwartek, w poniedziałek wszystko było już u mnie, a przecież szło aż z Chin!

Czerwona sukienka bez ramiączek z baskinką. Ma śliczny intensywny kolor i przyjemny materiał. Rozmiar jest uniwersalny (od XS do M) i na mnie pasuje idealnie. Przyda mi się na wakacyjne wyjazdy, bo nadaje sie i na plaże, i na wieczorne spacery.

Najbardziej podoba mi sie jej urocze, dolne wykończenie. Uwielbiam połączenie koronki z jeansem. Fajne jest też to, że można ją nosić na 2 sposoby- klasycznie, i opuszczoną na ramiona. Mam na sobie rozmiar uniwersalny (od XS do M)

Latem uwielbiam nosić długie sukienki, więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie! Od razu wylądowała w moim internetowym koszyku. Jest bardzo wygodna, i mimo że nie ma ramiączek nie zsuwa się w dół. Dodatkowo ten kolor soczystej pomarańczy, mega!

Nie pokażę Wam go na sobie, bo niestety pogoda nie dopisuje i póki co nie wybieram się nad wodę. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wygląda fenomenalnie. Ślicznie leży, nic nie odstaje, rozmiar się zgadza i jest tani. To mój pierwszy strój jednoczęściowy i jestem z niego baaardzo zadowolona.


Naszyjnik bardzo mi się podoba, jest oryginalny i pięknie wygląda. Tak samo kolczyki, które urzekły mnie swoim kolorem i kształtem.


Nie wiem jak Wam, ale mi okulary przeciwsłoneczne bardzo szybko się niszczą, bądź gubią. Dlatego zależy mi na tym, żeby były tanie, w miare solidnie wykonane i oczywiście efektowne. Te 3 pary, które widzicie na zdjęciu, spełniają moje wymogi w 100%.
 ●
Bardzo się cieszę, żę miałam okazję przetestować produkty z sammydress.com Jakość jest świetna, zgodność zdjęcia ze strony z produktem na żywo również się zgadza i widziałam że na stronie promocje aktualnie sięgają 60-70% także polecam zajrzeć, pewnie każdy znajdzie coś dla siebie :)


w

52 komentarze:

  1. Piękne rzeczy, najbardziej podoba mi się długa sukienka :) super zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super rzeczy!!! Gratuluje współpracy :)
    Okulary cudne *.*

    Zapraszamy do nas i do wzięcia udziału w konkursie :)
    sisterschannelfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta czerwona sukienka ( poklikalam w linki wszystkie).
    A okulary to te drugie chyba naj :) !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te dwie sukienki *o*
    Poklikałam uczciwie w linki ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy zamówiłaś! Oj, mi też się podoba ta długa sukienka ♥
    Poklikałam!
    1- 10.68$
    2- 9.81$
    3- 9.95$ (mój fav z całego Twojego zamówienia, haha! ♥)
    4- 8.38$
    5- 8.86$
    6- 2.23$
    7- 6.00$
    8- 5.90$
    9- 3.62$

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szczere prze piękne rzeczy wybrałaś i muszę dodać że jesteś śliczna, super zdjęcia! Obecnie też czekam na zamówienie od Sammydress

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś bardzo piękną i fotogeniczną kobietą. Post ciekawy, najbardziej spodobały mi się okulary przeciwsłoneczne i muszę stwierdzić, że również jestem maniaczką gubienia okularów. ;p
    Obserwuję. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne rzeczy! Czas realizacji też zaskakujący, biorąc pod uwagę taką odległość. PS. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie mega ladne rzeczy! Jejku to faktycznie szybko przyszlo ja wlasnie walcze z jedna firma aby wreszcie laskawie dostarczyla mi moje lozko :/ A firma nie jest chinska tylko szwedzka wiec tak zabawnie szwedzka firma ma problem z wysylka do Szwecji XD Ale nie komentuje tego bo szlak mnie trafia :/ Zdjecia przepiekne a druga sukienka wrecz obledna! <3
    Linki poklikane! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czerwona sukienka śliczna! Po poście sądzę, że masz jakąś manię kupowania okularów ;p heh
    Poklikane :)
    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szybko przyszło, aż jestem zaskoczony :O
    Podoba mi się sukienka, dodatkowo bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach. Jest super!

    najlepsze hacki do gier online
    Blog lifestyle, moda, zdrowie, trening, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój jest przepiękny! Jestem w szoku, co do realizacji zamówienia- szybko do Ciebie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rzeczy *.* sukienka czerwona i okulary prześliczne :)
    liliuch.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne rzeczy :) Najbardziej spodobała mi się ta czerwona sukienka :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuchy :)
    Gratulacje współpracy :D
    Poklikałam :D
    Odwdzięczam się za każda obserwacje :D
    ZAPRASZAM-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wybrałaś, strój jest cudny!
    http://glessfashion.blogspot.com/ Poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwona sukienka jest piękna! do mnie zamówienie od nich szło dłużej niż do Ciebie :P
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam obsesje na punkcie okularów, a ty jeszcze ja pogarszasz *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ciuchy. Sama chciałabym z nimi nawiązać współpracę, ale nie mam pojęcia jak..
    Pozdrawiam zapraszam Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow bardzo mi się podobają ciuch, oby więcej takich współprac :)
    wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te rzeczy! *.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienki wspaniałe, zazdroszczę figury - mam wrażenie, że we wszystkim byłoby Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne stylizacje masz wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okulary najbardziej mi sie spodobały ♥ Ale reszta rzeczy również cudowna! :)
    Poklikane :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe stylizacje ! <3 Masz dobry gust, najbardziej spodobała nam się czerwona sukienka i strój kąpielowy ! Jesteś bardzo fotogeniczna :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienki są przepiękne!!<3
    Strój również, ale chyba bym nie miała do niego figury:DD

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, bardzo ładne zdjęcia będę wpadać tu częściej:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta pierwsza czerowna sukienka! Może sama niedługo skuszę się na zakupy na tej stronie :D Powiedz mi tylko, ile płaciłaś za przesyłkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana niestety nie wiem, bo paczkę dostałam w ramach współpracy- nie płaciłam za nią. wiem ze im mniejsza paczka tym tańsza przesyłka, i że często są też dostępne kupony na darmowe przesyłki :*

      Usuń
  29. hej mam pytanie czym robisz zdjecia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te rzeczy ;) Piękny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Te produkty są genialne! Także mamy współpracę z Sammydress i wnet zamawiamy u nich :) Ta sukienka ;3 *0* Ahh... Poklikane :) Czy możemy liczyć na to samo u nas? ;) Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  32. super wyglądasz, zwłaszcza ta czerwona mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik jest boski! Kupowałam ostatnio podobny. Ciężki?

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, cudowny jest :) troche ciezki, inaczej sie nosi niz taki klasyczny, ale do wytrzymania :D

      Usuń
  34. Ostatnia stylizacja najlepsza,chociaż wszystkie piekne :) Ślicznie wyglądasz :)
    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zamówienia, wyglądasz przepięknie w tej czerwonej sukience ♥
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym żeby pasowały mi takie okulary, ach... te różowe są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna czerwona sukienka, okulary i biżuteria :) obserwuję, zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czerwona sukienka i biżuteria są świetne ;D Chociaż tą pomarańczową, długą sukieneczką też bym nie pogardziła <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta szara bluzka z koronką jest obłędna <3 Chciałam sobie taką kupić odkąd u siostry widziałam podobną, a siostra zamawiała swoją przez jakąś chińską stronę. Brakowało mi jednak czasu, aby też sobie taką wyszukać. Fajnie, że pokazujesz swoje znaleziska. Dzięki ! Kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że zamówienie się udało!
    Super ta czerwona sukienka :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie wyglądasz. Zamówiłaś naprawdę super rzeczy. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ta czerwona sukienka cudowna! ♥ obserwuje

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz rewelacyjnie ♥ MAsz taką hiszpańską urodę! Piękna!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zamówienie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń