niedziela, 8 maja 2016

RED DRESS

Hej cześć :) dla większości z Was dzisiaj koniec weekendu, dla mnie jeszcze jutro (wolne poniedziałki<3) i wielkimi krokami zbliża się sesja.. mam tyle nauki, że nie chce o tym nawet myśleć i między innymi dlatego piszę nowego posta. Dzisiaj przychodzę do Was z notką o mojej nowej czerwonej sukience. Tydzień temu miałam przyjemność gościć na weselu u znajomych mojego chłopaka i z tej okazji szukałam nieco wcześniej idealnej sukienki. Dawno nie byłam na ślubie, dlatego chciałam wykorzystać ten dzień i w końcu ubrać się wyjątkowo. Mam kilka sukienek w swojej szafie, jak pewnie każda dziewczyna, ale wszystko mi się znudziło i postanowiłam poszukać czegoś w internecie. Po kilku godzinach znalazłam obiecującą kreację na jednej ze stron z sukienkami dla kobiet. Krótka, rozkloszowana, piękny dekolt, kolor pudrowo różowy. Zapowiadała się cudownie, ale przyszła STRASZNA. Od środka wszystko mnie gryzło, materiał nieprzyjemny, wyglądała jakbym ją kupiła na aliexpress za 1$. Na szczęście firma nie robiła problemu z odesłaniem, więc już po 2 dniach miałam swoją kasę na koncie. Cieszę się, że jednak odesłałam tą pierwszą, bo znalazłam swoje cudeńko :) 


Właśnie o taką kreację mi chodziło. Długa, ale nie całkowicie zakryta, kobieca i klasycznie czerwona. Materiał jest bardzo przyjemny i rozciągliwy. 



Do sukienki dobrałam dodatki klasyczne, nie chciałam żeby rzucały się w oczy. Beżowe sandałki na obcasie z CCC, i ulubiona torebka-kuferek, którą kupiłam rok temu na moją studniówkę z MOHITO. Dodatkowo złoty naszyjnik z serduszkiem (mojej mamy) i kilka bransoletek utrzymanych również w złotej kolorystyce.  


Dla tych z Was, które czytają do końca mam najciekawszą informację. Sukienka, którą mam na sobie pochodzi z ASOS.COM, aczkolwiek nie zamawiałam jej przez internet. Znalazłam ją w jednym ze Świdnickich ciuchlandów :) Była idealnie w moim rozmiarze, wisiała pomiędzy okropnymi i starymi rzeczami, czekała na mnie! :D Na plus jest również to, że była całkowicie nowa, z metką. To, gdzie znalazłam moją kreację sprawia mi niesamowitą satysfakcję i już postanowiłam częściej odwiedzać takie sklepy. Wam też polecam! 

w 




16 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka, miałaś farta! Ja mam za miesiąc wesele i też szukam czegoś w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka ,aż nie mogę uwierzyć ,że z ciucholandu *.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! :) i piękna dziewczyna oczywiście ^^

    www.aurelia-reine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka! :)
    Bardzo mi się spodobała.
    A przedostatnie zdjęcie jest piękne.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie. :)
    Jesteś przepiękną,młodą dziewczyną. W każdej sukience będziesz wyglądać zjawiskowo. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w niej przecudownie, aż dziwne, że coś tak pięknego można dostać w lumpeksie, też tam bywam, ale żeby trafić na taką sukienkę trzeba mieć szczęście! :D
    super, pozdrawiam http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę urody:)

    http://dominikakrantz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdj i mega sukienka i fotograf mega :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie prezentujesz się w tej sukience. Czerwony to kolor dla Ciebie! :) Bardzo dobre zdjęcia! :) Niezwykle oryginalny blog! Z radością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka!

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka!
    http://veronika-swiat-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka <3
    Gdybym miała iść na ślub to z chęcią bym wybrała taki krój sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, bardzo dobrze na tobie leży ;)
    Może zastanowię się nad kupnem podobnej? :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna! I sukienka i Ty.

    OdpowiedzUsuń