niedziela, 1 maja 2016

ODŻYWKA DO WŁOSÓW BLOND

Zaczynając pisać ten post napisałam "hej kochane!" ale zaraz przypomniałam sobie, że przecież kilku kolegów mówiło mi, że czyta mojego bloga! (co swoją drogą jest bardzo miłe) więc HEJ KOCHANI! Dzisiaj przychodzę do Was z odżywką do włosów blond ISANA. Jak wielu z moich znajomych wie, miesiąc temu miałam przyjemność gościć u moim zdaniem najlepszej fryzjerki w Polsce- Sylwii Gaczorek na farbowaniu i podcięciu włosów. Do salonu weszłam z bardzo długimi, nigdy nie farbowanymi brązowymi włosami, a wyszłam w krótkiej fryzurze z chłodnym ombre. 


Nigdy nie stosowałam produktów do włosów blond, ale zaczyna się to zmieniać. Chcę wydobyć z moich blond końców to co najlepsze. Przede wszystkim zależy mi na świeżym kolorze, połysku i dociążeniu włosów tak, aby się nie puszyły. 

Tym razem postanowiłam wypróbować odżywkę ISANA Professional- Odżywka do włosów blond i farbowanych na blond, która akurat była przeceniona na 4.99 w rossmannie.
Używam jej od 3 tygodni i jestem pozytywnie zaskoczona. Włosy na początku myję szamponem (bez SLS), a póżniej po osuszeniu ich ręcznikiem nakładam odżywkę na długość włosów i po około 15 min spłukuję chłodną wodą. Moje włosy są:
1)fajnie dociążone, nie puszą się,
2)po wysuszeniu pięknie się błyszczą,
3)niesamowicie pachną i
4)bardzo łatwo je rozczesać!
Jest to mój pierwszy produkt dla blondynek i jestem z niego zadowolona. Polecam każdej z Was, jeśli szukacie takiego efektu jakiego ja potrzebowałam, bo za tą cenę warto!

w




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz