sobota, 14 maja 2016

kosmetyczne HITY I KITY- kąpiel w wannie

Bardzo rzadko mam czas na kąpiel w wannie, ale kiedy już się na nią zdecyduję, chcę jak najlepiej wykorzystać ten czas i się maksymalnie zrelaksować:) W dzisiejszym poście pokażę Wam moje ulubione produkty, które dodaję do kąpieli aby oraz jeden, którego nie polecam.

Uwielbiam zarówno sole do kąpieli, jak i płyny. Nie mieszam ich jednak, na jedną wannę wody używam tylko jednego produktu. 

Po pierwsze: sól do kąpieli - jest to fajny produkt, dzięki któremu po wyjściu z wody jesteśmy odprężeni, skóra nie jest wysuszona od długiego przebywania w wodzie, jest przyjemnie miękka i miła w dotyku.
Mam 3 opakowania w swojej małej kolekcji i dwa z nich bardzo lubię. 

1.Kryształowa sól do kąpieli z Wieliczki z dodatkiem suszonych owoców żurawiny-
dostałam ją ok.2 tygodnie temu od mojego brata, który przywiózł mi ją właśnie z Wieliczki, gdzie był na wycieczce szkolnej. Jest to mój absolutny HIT. Najlepsza sól jakiej kiedykolwiek używałam. Kiedy tylko odkręciłam zakrętkę poczułam tak piękny zapach, że nie mogłam się powstrzymać i już tego samego dnia ją wypróbowałam. 

Ma duże kryształki, ale wystarczy wsypać ją pod gorącą wodę i po jakimś czasie się rozpuszczają. Dzięki niej woda pięknie pachnie i jest tak przyjemna, że można w niej leżeć naprawdę długo. Po wyjściu skóra jest miękka, a my jesteśmy odprężeni. Nic, tylko się relaksować :)
cena: 15zł


2.Sól do kąpieli z mikroelementami BingoSpa Aloe-
kolejna sól nie pachnie już tak cudownie, ale też ją lubię. Jest taka fajnie odświeżająca, dodaję ją do kąpieli, ale częściej stosuje ją do stóp (do miski z gorącą wodą wsypuję jej trochę, siedzę tak ok.15min). 

Kryształki są o wiele mniejsze niż u soli żurawinowej, jest sypka i rozpuszcza się momentalnie. Na opakowaniu jest napisane, że jest to sól o zapachu "lasu sosnowego" ale jest to bardzo naciągane stwierdzenie.
cena:7zł

3.Kwiatowa sól do kąpieli Farmona, róża i magnolia- 
jest to tytułowy KIT do kąpieli. Sól ta śmierdzi tak strasznie, że jak nie lubię nic wyrzucać, to ona nie nadaje się do niczego innego. Na opakowaniu widnieje napis "kąpiel odprężająca". Podczas kąpieli w tej soli da się chyba jedynie udusić jej okropnym chemicznym zapachem, który prawdopodobnie miał imitować zapach kwiatów.

Zapowiadała się pieknie, ale nie poradziła sobie, odradzam jej zakup.
cena:8zł

Następną grupą produktów są płyny do kąpieli- tak jak sole mają za zadanie ochronić skórę przed wysuszeniem, nawilżyć i w przeciwieństwie do soli tworzą pianę, która jest świetnym (i pachnącym!) dodatkiem do wieczornej kąpieli

1.Płyny do kąpieli ISANA- Aloe Vera i Milch&Honig-
uwielbiam płyny ISANA, pięknie pachną, tworzą pianę (której wielkość można dowolnie stopniować), są tanie i wydajne. Mają też dużą gamę zapachów i kolorów. Aktualnie używam 2 płynów ze zdjęcia, ale wypróbowałam już wiele innych wariantów. Moim absolutnym ulubieńcem jest wersja mleczno miodowa.
cena:5zł/sztuka

 2.Płyny do kąpieli AVON Mr/Mrs Frosty Bubble Bath-
urocze płyny w buteleczkach kształcie bałwanków, które dostałam w tym roku na święta. Jeden z nich pachnie żurawiną i pomarańczą, a drugi jabłkami. Tak samo jak płyny z ISANY świetnie się pienią, dodatkowo ich zapach jest obłędny i samo opakowanie cieszy oko. Bardzo je lubię :)
cena:10zł/sztuka


Olejek Eteryczny LAWENDA Vera-Nord-
Jakiś czas temu dostałam lawendowy olejek eteryczny i używałam go do aromatyzacji pokoju (kominek napełniałam wodą i dodawałam kilka kropel olejku). Jednak przeczytałam gdzieś w internecie, że można go także stosować do kąpieli. Moja pierwsza kąpiel z nim była porażką, bo zamiast do wanny pełnej wody dodać max.5 kropli olejku, dodałam ich około 20 i nie dało się tam wytrzymać, zapach był zbyt intensywny. Następnym razem zgodnie ze wskazówkami dodałam go mniej i kąpiel była bardzo przyjemna. 

Jest super wydajny, stosuję go od około roku a zużycie jest minimalne. Jeśli lubicie lawendę to zapach się Wam spodoba, ja go uwielbiam.
cena:15zł


Perełki do kąpieli Douglas-
W zestawie perełek było 8, ale 3 już zużyłam. Zapach różany, ogólnie nie mam o nich zdania. Denerwuje mnie to, że po wrzuceniu kulki do wody, z jej środka wypływa płyn, a czerwona "otoczka" zostaje i nie rozpuszcza się a później pływa gdzieś wokół ciebie. Dodatkowo perełki tworzą na wodzie taką jakby tłustą warstwę, co też nie jest zbyt przyjemne, ale mają fajny kwiatowy zapach,który po wyjściu z wody utrzymuje się na skórze.
cena:15zł

To już wszystkie moje produkty. Chętnie kupiłabym ich więcej, ale postanowiłam sobie ostatnio (i dotyczy to nie tylko produktów do kąpieli), że nie będę kupować nowych opakowań kosmetyków, których jeszcze nie zużyłam do końca.

A jakie są Wasz sposoby na odprężającą kąpiel?

w




6 komentarzy:

  1. Ja kocham używać soli do kąpieli *-*
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak ty mam zazwyczaj mało czasu na kąpiel, dlatego zawsze biorę prysznic. Oczywiście słyszałam o niektórych kosmetykach. Płyn do kąpieli nr 2 jeszcze nie widziałam. Czasem przeglądam katalogi z Avonu i nie trafiłam jeszcze na niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak ty mam zazwyczaj mało czasu na kąpiel, dlatego zawsze biorę prysznic. Oczywiście słyszałam o niektórych kosmetykach. Płyn do kąpieli nr 2 jeszcze nie widziałam. Czasem przeglądam katalogi z Avonu i nie trafiłam jeszcze na niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana zdjęciami! Szczególnie tymi, gdzie sol jest na tej przepięknej miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie zaprezentowane na zdjęciach te kosmetyczne hity. Ja używam różnych soli do kąpieli, najbardziej podobają mi się zapachy tych, które są bardziej ciemne typu mocny niebieski albo fioletowy, ale różne się zdarzają. Dobrej nocy!

    https://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłas mnie do zakupu tej soli z Wieliczki :)
    Www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń