niedziela, 18 marca 2018

NA-KD • 3 outfits

Hej! Dzisiaj post inny niż zwykle, bo będą aż trzy stylizacje w jednym! Wyszło trochę słoneczka dlatego poleciałam robić fotki, bo muszę Wam pokazać trzy rzeczy, które zamówiłam w sklepie NA-KD. Pierwsza z nich, to zwykła czarna koszulka z wyciętymi plecami. Nie lubię dużych dekoltów z przodu, ale za to uwielbiam te które pokazują plecy. Ta od razu wpadła mi w oko i musiała być moja!
Kolejną rzeczą jest szara bluza z perełkami na ramionach, która jest po prostu prześliczna. Materiał niezwykle porządny, pasuje zarówno do sportowych, jak i eleganckich outfitów. 
Ostatnią rzeczą jest biały sweterek z rozszerzanymi rękawami. Materiał również wysokiej jakości, rozmiar pasuje. 

mam dla Was kod do NA-KD i dzięki niemu możecie skorzystać z -20% rabatu
wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszecie "weronikas20"





w


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny sweterek ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie rzeczy są super, ale druga stylizacja zdecydowanie najbardziej mi się podoba 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza z perełkami jest cudowna! ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się druga bluza i ładnie łączy się z białym :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń