wtorek, 13 marca 2018

footway • UGG

Cześć! Wieem, że wiosna się zbliża a nawet już u nas jest (dzisiaj mieliśmy +15 stopni!) ale ja tak bardzo kocham buty UGG oraz EMU, że nie mogłam sobie odmówić kolejnej pary. Nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym footway.pl i w jej ramach dostałam moją drugą w życiu parę tych pięknych bucików. 
Są mega cieplutkie, porządnie wykonane i jestem pewna że zostaną ze mną na lata.
W sklepie znajdziecie bardzo duży wybór butów wielu marek. Większość z nich jest na przecenie, więc tym bardziej polecam zajrzeć bo ceny są niższe niż w sklepach stacjonarnych.
Obsługa najmilsza na świecie, kontakt stały, na wszystkie pytania odpowiadają bardzo szybko i na bieżąco. Buty są wysyłane ze Szwecji, ale są u nas już w ciągu jednego dnia. To był szok, kiedy zamówiłam paczkę i byłam przygotowana na długi czas oczekiwana a kurier zapukał do mnie na następny dzień. Szybciej niż z Polski!
Bardzo Wam polecam zakupy w sklepie footway, sprawdźcie ich ofertę klikając w link poniżej.






w


9 komentarzy:

  1. Ale piękne buty ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny spotykam się z recenzją butów z tego sklepu i chyba w końcu muszę coś zamówić od nich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tym typem butów, ale miło się o nich czytało :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te "najbrzydsze buty świata" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem uzależniona zimą od tego typu obuwia! Wugodne i cieplutkie i według mnie pasuja2do wszystkiego!:) ale to prawda o gustach sie nie dyskutuje. Te buty albo sie kocha albo nienawidzi :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam te buty, ale wolę szarą wersję :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek ugg ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń