czwartek, 24 maja 2018

zaful • 3 outfits

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was aż trzy stylizacje. Ubrania, których użyłam w każdej z nich znajdziecie w moim ulubionym sklepie internetowym ZAFUL. Wiem, że korzystacie z kodów rabatowych, które Wam tu czasem wrzucam i bardzo się cieszę, że dzięki takim postom możecie zobaczyć jak dana rzecz wygląda realnie i na osobie.
Pierwszy i drugi outfit to klasyczne, sportowe zestawienie. Na co dzień wybieram właśnie takie połączenia, jest mi w nich wygodnie i komfortowo. Czasem jednak (szczególnie latem) decyduję się na bardziej eleganckie ubrania i taki jest też komplet z trzeciego zestawu zdjęć.

kod rabatowy do zaful: LauraZF










w



11 komentarzy:

  1. Biała bluza i komplet to coś dla mnie! Bardzo polubiłam jasne kolory, szczególnie biel. Zaful ma super asortyment! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudowna jesteś ! uwielbiam oglądać twoje outfity !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz zdjęcia i ładne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes prześliczna! Ostatnia stylizacja spodobała mi się najbardziej.:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sylizacje, najładniej w ciemnej bluzie i letnim komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądasz w tym kompleciku, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne outfity :) Do twarzy Ci w tym komplecie.
    Poklikane ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się kreacja nr 2, w czarnej bluzie. Choc pozostałe oczywiście też bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń