niedziela, 3 grudnia 2017

sammydress • coat

Hej hej! Dzisiaj obudziło mnie takie piękne słońce, że jeszcze leżąc w łózku wiedziałam że muszę zrobić zdjęcia i przy okazji pokazać Wam śliczny płaszczyk, który zamówiłam w sammydress.com. Jest podszyty futerkiem i bardzo ciepły. Nie zmarzłam nawet przez moment! Buty, które mam na sobie również są ze sklepu sammydress i jestem z nich zadowolona. Wygodne (niski obcas) i bardzo ładnie prezentują się na stopie. 

2017 about Sammydress christmas special promotion









kod rabatowy: SammydressChen

w



12 komentarzy:

  1. Płaszcz super, nie wygląda na ciepły ale jak piszesz, że nie zmarzlas to wydaję się być idealnym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk świetnie się prezentuje śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz :) Buty również :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna ;) Pięknie wyglądasz i tak elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju cudowny ten płaszcz, w życiu bym nie pomyślała że taka perełka jest na stronie chińskiej. Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość ciekawy ten płaszczyk, fajnie że jest podszywany futerkiem, to dość niespotykane w płaszczach :D

    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/hello-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz świetny idealnie podkreśla twoją sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. fenomenalny ten płaszcz, kliknęłam w link :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/let-it-snow-pierwsze-zimowe-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń