środa, 22 listopada 2017

rosegal • sweater

Cześć! Dzisiaj ciąg dalszy swterkowych postów. Tym razem pokażę Wam śliczny, szary sweter z rosegal (kupon rabatowy na 10-20%- RosegalChen). Z przodu wygląda zwyczajnie, ale ma przepiękny, wiązany tył. Idealny na słoneczne, jesienne dni. Nie jest bardzo ciepły, ale za to świetnie się prezentuje.  

ROSEGAL AUTUMN CLOTHES 2017 PROMOTION





Pokażę Wam też śliczne kredki do ust, które zamówiłam również z rosegal.com. Kolorów jest mnóstwo, są też bardzo trwałe i miękkie. Cena jest bardzo niska, także na prawdę warto.




w



20 komentarzy:

  1. Prześliczny sweterek! Bardzo ładnie w nim wyglądasz, a kredki fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem maniaczką kredek do ust ! Lubie testowac nowe produkty więc napewno zajrzę na ich strone 💎 Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny sweterek ;) świetnie się prezentuje dzięki ciekawym wycięciu na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sweter już wyprzedany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć bardzo fajny post! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest :) Przepięknie wyglądasz w nowej fryzurze *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja, robi wrażenie ☺ Kolorki kredek do ust bardzo interesujące!
    Bardzo mi się podoba Twój blog, z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, obserwuje. ♥
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek bardzo ładny, ale jak dla mnie ten wiązany tył psuje cały efekt. Co do kredek to wow sporo ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny sweterek, uwielbiam tego typu wiązania! Podobają mi się również twoje buty - jedne z modniejszych tego sezonu.
    Z Rosegal miałam małe doświadczenia i również jestem bardzo zadowolona z tej marki.

    Pozdrawiam,
    aldrazek

    http://aldrazek.blogspot.com/2017/11/4-inexplicable-emotions.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super włosy! Mega fajnie ścięte :D I bardzo ładny sweterek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweterek jest taki uroczy i bardzo do Ciebie pasuje ;) Kredki bardzo mnie zaciekawily, wyglądają dosyć zachęcająco.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny sweterek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygląda ten sweterek z tyłu :))
    obserwuję świetny blog! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! i chyba nawet mam te same buty albo bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń