piątek, 22 września 2017

bonprix • -20% na sukienki!

Cześć! Dzisiaj pokażę Wam jeansową stylizację, do której wykorzystałam ubrania ze sklepu bonprix. Zamówiłam świetną jeansową sukienkę i skorzystałam z promocji -20% właśnie na sukienki. Przypomina mi moje dziecięce lata kiedy mama ubierała mnie właśnie w takie sukienko-ogrodniczki.  Jest bardzo urocza i ślicznie się prezentuje. Dobrałam do niej katanę z zaful i beżowe sneakersy również z bonprix. Mamy już początek jesieni i moim zdaniem takie stylizacje są idealne.








w


8 komentarzy:

  1. sukienka jest świetna, bardzo podoba mi się jej dół.
    ahh tak, te czasy dzieciństwa i jeansowe ogrodniczki:)
    piękna kurtka;)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się genialnie :). Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka! Faktycznie przypomina dziecięce lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie <3

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię przeglądać ich katalogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest prześliczna :) Okulary skradły moje serce <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najbardziej pasowałaby sukienka, jest naprawdę warta grzechu. A okulary to nawet dwóch;-)

    OdpowiedzUsuń