niedziela, 26 marca 2017

ZAFUL ● dress ● swimsuits

Hej hej! Dzisiaj pokażę Wam dresową, szarą sukienkę z zaful.com. Zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu, ale tak mi się podobają (to słońce!!), że postanowiłam je dzisiaj wstawić na bloga. Ostatnio pokochałam dresowe sukienki. Są wygodne i sportowe, ale można stworzyć z nimi też bardziej eleganckie stylizacje. Ta ze zdjęć jest idealna! 





Pokażę Wam przy okazji strój kąpielowy, który dotarł do mnie kilka dni temu. Jest piękny i tak super leży, że daje 10/10.



w




15 komentarzy:

  1. Jejku! Śliczna sukienka i strój też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka idealna, tak samo jak i Twoja figura ;) A strój kąpielowy ciekawy, ale chyba nie odważyłabym się takiego ubrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo ciekawa, wyglądasz w niej cudownie! :) Strój bardzo mi się podoba, chociaż nie wiem czy chciałabym się opalić na takie paski :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow w tej sukience wyglądam cudownie, strój też piękny. A Twój uśmiech powala :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest rzeczywiście cudowna, a słońce jedynie podkreśla magię tych zdjęć. Strój kąpielowy również śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka<3
    po klikane
    można wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ?
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka. Lezy idealnie! I jaki fajny stroj kapielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. very cute dress <3


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, choć ma inny dekolt niż zwykle, to wygląda naprawdę interesująco.
    Jednak na taki krój stroju bym się nie zdecydowała :)

    Miłego dnia !
    Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna sukienka.:)
    A strój mega.

    OdpowiedzUsuń
  11. I wear dresses or skirts whenever humanly possible. It's both a comfort factor and I just like how it looks!And a http://www.zaful.com/s/velvet-prom-dress/ is the best choose in the daily life.

    OdpowiedzUsuń
  12. STRÓJ BARDZO MI SIĘ PODOBA! :)

    OdpowiedzUsuń